Välkommen till min nya blogg!

Att jag börjar med att blogga är för att ha en liten dagbok, för min del och kanske att andra kan dela med sig om sig själv och tips.
Jag är helt i oform efter en graviditet, som förändrade mig massor, tror att många känner likadant, men det kanske inte pratas så mycket om det öppet. Så upplever jag det.
Förr var jag alltid sminkad, uppkläd, skor med lite klack, fixade alltid håret, var rätt smal, och hade ett sunt självförtroende, pigg & glad.
Nu har jag ingen lust att göra allt detta...självförtroendet är dåligt, blir lätt matt och leds, går linne och träningsbyxor mest hela tiden, kroppen förändrades jätte mycket, jag trivs inte med mig själv m.m.
Jag älskar min lilla son och han är det bästa som hänt mig, och absolut att allt detta är värt det och jag tror att de är många som känner likadant!
Så denna blogg ska handla om att komma igång alltså "get started", jag vill ha träning som min livstil, inte nåt tillfälligt, jag vill komma iform och bli stark och pigg, jag vill börja känna mig bekväm med att klä upp mig och fixa till mig så som jag engång gjort..
Vikten går nedåt, börjat gymma, börjar försöka fixa till mig själv ibland, försöker jätte mycket att hitta tillbaka till mig själv...ibland har man såna dagar då man är helt matt för man inte trivs med sig själv, jag vill vara en bra förebild för min son och orka hitta på saker med han och han får ju bara mer energi för varje vecka som går.
Så nu ska jag börja...!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0