Nu är jag riktigt arg och leds...det är så jäkla knäckande!!

Nu är jag riktigt arg och leds...det är så jäkla knäckande!!
Jag märker mer och mer att det är fan inte kul att träffa andra föräldrar med barn i samma ålder längre...
Jag vill träffa föräldrar och låta barna träffas...skulle vilja det jätte ofta för jag ser på min son att det ger honom så mycket!
Men....
Min son är rätt liten, MEN han följer sin kurva och ALLTID gjort, vi hade ett tag problem med ersättningen...amningen bråka vi med första månaden tills jag inte orkade mer, då jag gjorde verkligen allt för att få det att funka och jag ville för min sons bästa. Men det gick inte så han fick ersättning, den åt han normalt tills vi skulle öka på mat mängden...då ville han inte, utan åt mindre av ersättningen, vi försökte och försökte...och fick råd av BVC och han följde sin kurva ändå, men låg rätt lågt på den men ändå HELT OK!!
Men sen han var fyra månader har han fått gröt och mat smakportioner...Som han älskar, han äter super bra med fasta maten! Nu äter han rätt mycket mat och får lite ersättning ibland på dagarna.
Men mitt problem är att så fort vi träffar (vistas i samma rum) barn i hans ålder som är större (rundare) än han så ska det påpekas hela tiden...och det uttrycks ungefär som att det är fel på min son..
Jag blir galen, det är fan INTE FEL PÅ MIN SON!!!
Folk kan säga utan att jag klagat på bvc att...LYSSNA INTE på vad dom säger!! BYT byt bvc!!!
VAAA?? jag är super nöjd med bvc, våran bvc tant vi träffar är super bra och omtänksam och frågar alltid hur det är med oss och ger goda råd som jag märker funkar perfekt på min son.
Min son är välmående och lycklig liten busunge med mycket energi!
OCH om han gör något innan någon annan bebis så får vi alltid till svars att det är för att han är mindre och inte så rund....VAAA??  varför måste det jämföras för????? VA???
Är det någon fler som känner igen sig de minsta får ni gärna kommentera...
har ni något råd vad man ska säga när detta händer, jag vill inte bråka men jag vill inte höra att folk tror det är fel på min son! DÅ blir jag arg! Både jag och min sambo var smala & små när vi var barn.
Hjälp mig, snälla!!
Bloggar av mammor och gravida Blogglista.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0