Rutin läkarkontroll!

Idag blev det en tur på BVC för rutinkontroll på våran snart 6 månaders pojke. Sprutan måste vi vänta lite till med, han fick allergisk reaktion sist så den ska vi ta i augusti på sjukhuset, bara för försiktighets återgärd.
Han låg jätte bra till på sin kurva och läkaren hitta inte konstigheter.

Sedan blev det en tur på stan, Lindex & H&Ms barn avdelning blev det....konstigt nog=P
Det är marknad i denna stad nu, så det är fullt med folk och det varnas för plånboks tjuvar...det var galet mycket folk i stan så det var inte roligt att gå runt nu...speciellt inte med barnvagn!!

Jo jag berättade för BVC att jag är så leds på folk som jämför sina ungar med andras nästan hela tiden vart man än går..så jag sa att jag var irriterad för folk tycker att min son är liten. Fick till svars av BVC sköterskan att hon tyckte det var konstigt att folk är så..hon sa att han är ju jätte fin och (tror de var) 67 procent (ja en bit över 60) av alla bebisar ligger på kurvan som han!!!! SÅÅ IN YOU F_ _ I N G FACE Alla som sagt & tror sig att min lille pojk är onormalt liten!!! och som jag ödslat energi på att bli irriterad & ledsen på!!

Bloggar av mammor och gravida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0