ingen träning i helgen...men det blev springa ändå..

Jobbade i fredags och halva lördagen..det är skönt att göra nåt annat ibland, fast jag saknar min underbara son!
Men tur är det min sambo är ledig på fredagar så då fick han vara ensam med sonen.
Så blev inget träningspass för mig...men jag sprang på lagret och packa så mina ben värkte när jag väl vila hemma i soffan. Hela fredagen och halva lördagen jobbade jag.
Men i morgon igen är det dax för crosstrainen att gå varm.
Jag tänkte ta kort på min mage nu när jag kan träna mer på allvar och sedan ta ett kort efter en vis tid, så jag får se skillnaden! men före och efter bilderna vill jag inte visa förren jag nåt något slags resultat! =)
Och snart ska jag fotas för en tidning...ahhh nervös!!! Ni kommer att få se...!
Var på dop i dag och sedan bio, Harry Potter sista filmen, den var bra!
Jag gillade inte harry potter till en början men så ändrade min sambo åsikt, så ja nu gillar jag filmerna!! Böckerna får komma när jag har tid! Hm undrar när...? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0