I morgon fotografering...

I morgon blir det fotografering till en tränings tidning, jag & min son ska vara med i september nummret...kommer avslöja mer sen! =)
Blev träning idag, crosstrainern och kettelbellen fick gå varm, under ett desperate housewives avsnitt.=)
Sedan blev det en sväng på stan med min kära vän Anna!
Vi gick på H&Ms och titta på höstkläderna på babyavdelningen, blev ett par skor & en pyjamas till sonen, och sedan hem för en god kopp kaffe och skvaller! =)
Efter att vi umgåtts känns det som man har massa energi igen! Fast vi låg nersjunkna på varsin sida av soffan...haha, så kan det vara ibland!
Jag är dålig med det här med bilder...jag ska lägga ut lite mer så småning om..
Träningsbloggar

Kommentarer
Postat av: Anna

Och inget sa du om någon fotografering ..



Tusen tack för idag, jag älskar att hänga i din soffa <3

2011-07-20 @ 22:44:26
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0