Woohoo, lyckades idag!...& dagen mat!

Jag har crosstrainet, sprang till gymet och tog cirkelgymet två tunga repor, gick hem och gjorde övningar hemma, mest mage och bål hemma, och sedan städa & tvättat!
Jag ställde mig på vågen och hade gått upp 0.5 kg...jag blev ilsken! Detta är inte muskler...för att jag varit stressad och opepp och deppig!!
I morgon blir det nog en tripp till mina föräldrar för en dag på landet, så promenader blir det där!
Men Onsdagen har jag redan bokat ett bodypump pass!!  Jag ska inte misslyckas!!
Dagen middag blev, äggnudlar, lax med lime & sweet chilli marinad, rullad i sesamfrön, och wokade grönsaker! Mumms galet gott! Blev mycket för stor portion! fick inspriation ifrån alla hjärtans kokbok! (har för mig den hette så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0