Woohoo, fick en kamera!!

Woohoo, fick en kamera av min kära sambo idag! =)
Han har gått i två veckor irad och sagt att jag så få något! Jag blir så otålig och funderar självklart på vad det kan vara!! =)
Så idag skulle han visa sina nya visitkort & t-shirten med företags loggan på, så jag öppnade kartognen och lyfte upp en t-shirten och så ligger det en digital kamera kartong under! En ROSA digital kamera har jag nu! Så nu kommer det komma lite mer bilder här!
Vilken underbar sambo jag har!! =) Och vem är det som fyller år denna månad då!?
Är super glad nu!!=)

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken snäll sambo du har =)

2011-08-12 @ 21:24:06
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0