tredje dagen med tränings värk

En dag på stan med min fina vän Anna! Tänkt om man var som henne, går inte upp mycket alls och håller sig fin och bara fina bebis magen växer...så där superfin gravid! Ne jag gick upp maaaaasssor så mycket jobb framför mig!!
Men nu är jag i inskrivings vikten igen! YES! Nu ska bara dom där kg som jag gick upp dom första 12 veckorna ska bort & har även bestämt mig att visa av sambo kg ska bort, men det är bonus, ska ju bygga muskler dom väger ju en del!
Har träningsvärk tredje dagen irad, men i morgon träning och fixa hemma dag blir det!
Köpte en del av presenten till sambon!! Weee längtar tills hans 30 års dag!! Skulle egentligen vilja ge han en bil eller jorden runt resa...men måste va realistisk i ekonimin just nu hahaha! Tror nog han vet att jag älskar han galet mycket ändå!
Min lilla son "E" kan sitta utan stöd! YEEES!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahha lugnade dig nu, jag är inte klar än.. 13 veckor innan det kommer nån bebis så nåt kilo till kommer det nog att komma =) Tack för igår!! <3

2011-08-11 @ 06:54:21
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0