Sport Armband!

Köpte idag ett sport armband! ...som jag bråkat på gymmet med mobilen, har spotify i.
När jag tränar vill jag bara stoppa i musiken och drömma mig iväg...men har aldrig kunnat njuta av musiken när man måste hålla i telefonen eller lägga den på nåt sätt på maskinerna och den far i backen eller trasslar in mig i sladden m.m..
SÅ nu köpte jag mig ett sport armband och längtar till nästa gång jag ska iväg.
Dom var tydligen väldigt slutsålda så verkar popis nu..
I morgon blir det jobb igen...skulle tydligen regna så tur för mig.
Go Natt!!

Kommentarer
Postat av: Eva G

Testat vibrationsträning? Snabbaste sättet att komma i form!

www.viberoom.se Testa!

2011-08-05 @ 15:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0