Sista dagen på latsidan & bitter sidan!

Fy vad jag har gruvat mig och haft dåligt samvete, varit på dåligt humör m.m..
För att jag inte kommit igång på allvar med träningen!!!!
Har till och med fuskat med träningen lääänge nu...förut gick jag iaf 2 grr i veckan på gym...nu noll!!!

I morgon blir det ett besök på gymet, det kan jag lova!!!

Vi var i stugan över dagen, tänkte sova över men vi insåg att vi inte fick plats med allt...så vi strunta i övernattnings grejer och åkte över dagen.....gissa om vi är solbrända både jag & min sambo??, sonen hade parasol över sig hela dagen lång! Så vi som ska vara ansvariga föräldrar och bra förebilder har röda axlar armar och rygg... :P

Vi svor åt att inte kunna sova över där...Sååå strörre bil eller takbox??? större bil känns lite omöjligt, bilen är rätt stor och bra familje bil....kanske inte om man har en emma-ljunga cerox 2.0 vagn och en 45kg rottweiler i samma bagage! Så vad behöver vi för bil om vi bestämmer oss för att sonen skulle få syskon i framtiden??? två bilar haha en hund bil en barn bil?? Vi vill ju ha en American Akita när vi skaffar hus nån gång i framtiden, och så att våran rottis grabb får en kompis!

Har varit på grymt dålig humör och bitter ett tag...men jag vet vad som får mig på bättre humör....TRÄNING & BRA MAT!!!

Så nu ska jag lämna denna sista dag på latsidan & bittersidan genom att gå och lägga mig och sova & i morgon ska jag vakna på bra humör & ta mig till gymmet!!! Håll tummarna för mig för en grym start på detta!!

GLÖMDE SKRIVA ATT MIN SON BLEV 6 HELA MÅNADER IGÅR 1 AUGUSTI!! WOW VAD TIDEN GÅR FORT!!!
Hur kan man älska någon så här himla mycket!!! Är så lycklig att vi har världens finaste son!! Kärleken till honom är obeskrivlig!! Och jag kan säga att min sambo/hans pappa är världens bästa pappa!! Jag är med andra ord LYCKLIG!!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0