Mat inspirerar mig!?!

Började med att E vakna kl 6 på morgonen och vägra somna om, så bara att kliva upp!=)
Vi åt frukost och sedan begav vi oss ut på en powerwalk och sedan lite hemma träning, det blev bålövningar, har aldrig testat "saxen" förut, men det var ju grym övning för magen, min mage iafl! =) Ligger på rygg med armarna ute på varje sida och benen rakt upp i luften, tar ner ett ben i taget rakt utåt sidorna och stannar till och upp igen.
2*20 set.
Sedan somna vi i två timmar hela familjen i sängen!
Jag måste hitta inspriation om mat som är bra för träning men ändå lättmat! Vill ha ny mat, sen nu när det är kallare väder och en dag närmare höst för varje dag som vill jag iallfall ha varm & nyttig mat.
Är det någon som har tips??
En sur & bitter Linda!
bloggping

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan låna min Viktväktar kokbok med grytor och pajer.. Massa gott!! Tar med den nästa gång vi ses, tisdag eftermiddag kanske? kram

2011-08-14 @ 18:25:06
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0