Gymmat & Grillat! =) 1kg - i veckan! YES!

Dag 1 på allvar!!
Idag blev det en tur på gymmet, crosstraina först hemma men det var så galet kvavt hemma så jag orkade inte med länge, gick ner på gymmet och tog en tur i cirkeln. Så nu är hela kroppen tränad, det känns redan i mina armar!

Ställde mig på vågen 4kg minus sen sist alltså jag går ner ungefär 1 kg i veckan! =)

Idag åkte vi till min syster och hennes fina familj och åt grillat, sååå gott! Dom har så galet söta barn, en go & grabbig grabb och en lite söt prinsessa till dotter, tok söta & snälla med full av bus & energi precis som dom barn ska ha! Springer runt och busar på gården...springer mellan kubbspelande och vips så är dom i lilla mini badpoolen. Jag & min syster satt och titta och njöt av med ett litet glas vin.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så himla bra jobbat!! Kör på!!

2011-08-04 @ 06:50:48
URL: http://molnochglitter.blogg.se/
Postat av: sara isaksson

Grymt jobbat! Duktigt!

2011-08-05 @ 12:27:57
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0