Go morgon!=)

Fick sovmorgon idag, kl kvart i åtta vaknar lillgrabben, då blev vi paff när vi kolla på klockan när han vakna, lite panik att börja dagen...men vi har latat oss nu på morgonen, fiber havregryn, ett ägg & druckit kaffe och slöat.
Min sambo ska ut & springa med vår hund sen och jag ska ta en tur med sonen på stan och handla en del av presenten till sambon som fyller 30 snart! =)
Ska se till att träning  blir av också, skriver mera sen när jag kommit på vad jag ska ge mig på idag, gym eller hemma träning..vi får se! Nu ska vi fixa nya vitrinskåpet & få lite mer plats i kökskåpen.
Drömt om träning idag, kettelbells övningar och att jag sprang på löpband...(har aldrig sprungit på löpband...kanske borde prova)=) Drömmen gav mig en vink vad jag borde göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0