Depp, leds, trött, slö, irriterad!

Okej, känner mig en hel del ut balans!
Har haft magkatarr känsla...eller en början på...

Sonen sover dåligt än...han vaknar mitt i natten och är ledsen...typ varje halvtimme!

Sambon är på g att starta företag så just nu väntar dom på en massa klartecken så han är hemma en hel del, vilket är galet tur för min del! Jag vet inte om jag hade pallat att klara av nätterna ensam om han hade jobbat heltid.
Jag vet att jag hade fått hjälp, men man kan ställa sömnen rätt bra ändå, vet jag att han är ledig och hemma dagen efter då kan jag slappna av lite mer och sova bättre, så vi vaknar 50/50 när han är ledsen. Om han jobbar vaknar jag för minsta lilla pip från sonen..

Så sömnbristen leder till en massa dåligt...jag är en rutin människa, som behöver min dusch och min kaffe kopp, min träning & friskluft, min mat m.m.
Nu är jag så trött så duschar inte när sonen sover sin första tupplur på morgonen utan jag lägger mig bredvid honom och sover jag med! Så dagarna är kortare och jobbigare! Har inte tränat på länge..då jag blir leds och o pepp och känner hur magen växer på mig...

Har kommit till en punkt då jag tvivlar...TRÄNINGEN...HUR KLARAR MAMMOR AV DET?? Jag måste träna, jag klarar inte av att se ut som jag gör...för min egen skull!!!

Nu ska jag gå och hänga tvätt, duscha och försöka sova...och i morgon är det en ny vecka och ska försöka ta friska nya tag! (ni ska höra mitt tonläga i min hjärna när jag tänker "nya vecka, nya tag")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0