Bild från helgen

Mig på familje mingel festen
Börjar ju få lite längre hår....ääääntligen! Ska leta fram någon bild på mig från några år tillbaka då mitt hår var låångt och vackert...Klippte ju av mig allt hår för några år sen, fick en sån panik ide, att göra en förändring då det hände på tok för mycket elände! 
I helgen hade vi lite familje 30 års fest/kalas mingel, champange, vin, bål och snittar & sist kaffe med tårta. Upptaget men att servera och se till att alla fick ta för sig...så glömde jag fota allt! Suck!
Barnen fick champange glas dom med, fast med sprite dricka som jag färga med karamell färg, så rosa & blå dricka fick dom! Fick gott betyg dagen efter då jag fick höra av min syster att hennes barn kissat i sängen på natten båda två hahaha!

Nu längtar jag galet mycket efter torsdagen då min sambo fyller år! Jag vill ge honom presenten jag fixat!! =)
Lyxa måste vi ju också göra! Vad de blir får vi se! =D

Ett paket från H&M hämta jag ut idag, vantar, sockar, mysdress, body m.m. till min kära son! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0