30 års firande igår!

Igår firade vi min sambos 30 års dag! Vi funderade på att hitta på nåt äventyr mitt på dagen...men då fick sonen ett stort hund hårstrå i ögat, han blev irriterad och ville få bort det, vi tog en blöt bomulls tuss och försökte dra den över ögat som vid ögoninflamation men de gick inte alls. Så vi ringde 1177 och dom sa att vi inte fick skölja eller försöka få ut det själva...näähee tänkte vi och fick en tid på h-centralen. Vi gick dit, då såg sköterskan den inte, så vi fick gå hem igen. Väl hemma igen gick vi på promenad och sedan blev det middag på indisk resturang, på vägen hem från resturangen så står det ett hårstrå ut ut Elias öga, så den kom ut!! Woohoo!

Min sambo fick en kamera väska, och ett stativ och ett presentkort på livit.se av mig & Elias!
Ska bli kul och se vad han väljer för äventyr.

Nu sitter jag i tränings kläder och väntar på att sambon ska komma hem från ett möte, så jag kan gå iväg på gym! Har fuskat med träning, och mitt samvete är inte bra alls över det. Jag känner mig tjock och ohälsosam som tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0