1kg - på två dagar!!

Wooohoo, i tidigare inlägg var jag lite bitter, tränade i måndags tror jag de var, vägde mig och var ilsken för jag gått upp och att jag hade latat mig, så körde ett hååårt gympass.
Fick med syrran på ett body pump pass idag, så jag vägde mig efter åt, 1kg- YESS!!
Fick lite mer pep nu, när man får resultat av det man gör. Har även fått mer pepp på magträningen nu, gjorde massor med situps, aldrig klarat det bra förut, men nu har jag hittat tillbaka! Plankan är grym att börja med, när jag började träna funkade inte situps, jag hittade inte magmusklerna alls då, utan fick köra plankan och fick genast resultat och hittade igen dom! :)
Bodypump i love, ojoj, det var tufft, men fy fan vad skönt! =D
Aj musklerna nu! Jag kan inte böja bena ordentligt nu..hahaha skönt! =)
Nu blir det dusch och sedan en sväng ner i parken för en kopp icelatte med familjen!
bloggping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0